Valborg!

Hejj ;> idag är de som alla vet valborg :) idag så har jag varit hos Fanny :) ikväll så ska jag vara med fanny och vi ska göra varma mackor, fika och bara ha de skojj :) vi ska grilla korv och så ;> de kommer nog bli jättekul! igår så var de ju hockey! sverige låg under med 2-5 men i tredje perioden så kvitera dom till 5-5 och då blev de sudden och sverige vann! ;P de var gode så spännande :) så nu typ kl 16.15 spelar sverige en till match! :) så de blir nog att jag ser lite av den :) just nu så lyssnar jag på musik på spotify! :)

// Agnees ♥


Kommentarer
Postat av: MH

Ha det så mysigt ikväll alla Lidanbor o era gäster!!!!

2009-04-30 @ 18:25:19
Postat av: Judithgrahn :D

svar: haha, jaa de var ju faktiskt sant för nu, snart är ju snön borta helt ;>

2009-05-01 @ 00:44:52
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: fanny :)

kolla in min nya design :D

2009-05-02 @ 15:42:28
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0