tisdag ;>

hejj ;) nu sitter jag och hanna å pluggar engelska ;> vi lyssnar oxå på spotify ;) vi har engelska glosor imorgon och jag har matteprov i typ bråk, procent och sånt, och de är ganska svårt ;> men de ska nog gå ändå ;) idag så gjorde jag och hanna köttbullar och gräddstuvad spagetti :) de var mummmsigt de! ;> jag har fått gode mycket hosta vilket inte är bra ;/ menmen, vad ska man göra? ;> ikväll så vet jag inte vad jag ska göra ;> se på tv tror jag på iaf ;)
 
idag så har de inte varit nå speciellt på skolan, bara svenska redovisning och den gick då hyfsat :) så de är bra! sen på lunchrasten gick jag och köpte en tröjja på mim :) den är svart och lite pösig ;> med några små knappar på, jag tyckte att den var fin :)  sen har de inte hänt nå alls!! jag fick inte vara med på idrotten, de är så jobbigt att sitta och titta på och inte vara med!!!! åååh, jag hatar att vara sjuk, varför är man sjuk ens? de är ju då inte bra med de, och de ger ju inge, så varför?! men nu ska jag vara lite social med hanna och våran pluggning :)



FJÄLLEN!! :) guuh vad kul de var där! ;>

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Fannykarlsson :))

jag vill oxå till fjällen :D /fanny

2009-04-28 @ 19:39:25
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0