Söndag!

HEJHEJ! nu sitter jag å ser på wipe out. jag äter även godis, vi har massor av godis!!  idag så har jag varit och sett på en halv match med nybyn och en halv match 95 mot 96, jag har även varit lite med carro b ;) sen hade vi träning kl 5 med damerna :) de var kul men de blåste jättemycket! sen åt jag supergod middag! pappas hemmagjorda biffar, biffar med bacon, biffar med vitlöks ost och biffar med vanlig ost, och till de potatismos och någon sås, och nu ska jag se wipeout. jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg i morgon! :)


Så här mycke godis har vi ;)

Kommentarer
Postat av: M

Gud va gott allt det där lät, både maten o godiset!!!

2009-04-19 @ 21:28:21
Postat av: moster

huva vilken stor godisskål ni har kvar,är det påskgodiset.

lät som en jättegod middag

2009-04-19 @ 21:34:06
Postat av: moster

huva vilken stor godisskål ni har kvar,är det påskgodiset.

lät som en jättegod middag

2009-04-19 @ 21:35:49
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: Din bästa kusin!

Haha familjen Häggström är ju spararna lätt :)

2009-04-20 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0