Skolaskolaskola!

Tjenaretjenare ;) idag så har jag haft skola, konstigt va? ;o hihi x)

första lektionen så hade vi lästimme, elina skulle på prao men skulle klippa sig 11 så hon fick vara med på lästimmen :)
Sen sista lektionen så hade vi idrottsprofil, vi spelade jätte oseriös fotboll sen så gjorde vi inte nå alls (; sen gick jag och hanna på grillen och köpte TOY! hannas favorit! hon är helt galen i toy ;) haha ;p lite krydd men ;p

Nu sitter jag och lyssnar på musik :) nu kommer en fråga: vilken låt lyssnar jag på?
Undra vilken låt de är? :P
Ikväll så är de träning med damerna igen, åttorna har prao så dom kan inte komma direkt efter skolan så då ska vi ha på kvällen med damerna istället och niorna har teater hela dagen så dom kan nog inte komma på  kvällen häller.

I morgon kommer hanna och olli hem :)

Nu ska jag bara kolla lite på datorn och äta middag, palt tror jag att de blir :)

// Agnees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0