Piteååå!

HEJ :) idag så har jag varit med frida och fanny i stan :) jag sov hos dom från igår till idag! kl 8.10 gick bussen till piteå, nästa buss går 12 vilket är lite sent. så vi for med 8.10, när vi kom fram till piteå var klockan endast 9 och stan öppnar 10 så vi gick till ica, jag och fanny köpte en krämbulle och frida naturgodis, vi satte oss ner vid ett bord på ica och åt våra köp och spelade kort :) grymt kul att sitta och vänta där faktiskt, och krämbullen var ju förstoss oxå god ;D

sen gick vi till stan och när vi hade shoppat ett tag blev de lunch på max, de var då gott :) sen fortsatte vi våran shopping runda ;) mina inköp var 2 st killtröjjor från hm, väldigt sköna :) och jag inhandlade även en väska med axelband. frida handlade chinos, gladiatorskor med klackar och ett linne, fanny handlade en examenskläder och ett linne, dom inhandlade även en t-shirt till hugo! :) allt som vi köpte idag var väldigt fint :)

bilder kommer kanske sen ;)

// Agnees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0