ONSDAG! :)

Hejhej! nu sitter jag och ser på tv och har precis ätit ;) vi åt rester och jag hade sån tur att de fortfarande fanns lite biffar kvar så biffar och potatismor blev min middag idag med :) idag så gick jag, hanna,hanna,julia och emelie n (hon skulle till tandläkaren så hon var med oss ett tag:) hon går ju skola i piteå!) vi gick iallafall och köpte mjukglass de var väldigt gott! :) på skolan idag lärde jag mina kompisar ett kortspel som jag väldigt mycke tycker om att spela! nämligen BLUFFPOKER! de gick faktiskt ganska bra :) sen efter skolan så hade vi fotbollsträning, vi spelade tränings match mot 96:orna ;) vi typ vann med 6-0 och vi spelade inte nå länge ;) så de var ju bra! ;D de var kul att få spela en liten seriös match :) Nu ska jag kolla lite bloggar och så :)

Jag undrar: vilka läser min blogg? snälla komentera erat namn så jag får veta vilka som läser den :)

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

jag läser din blogg :) FANNY!



jaa, klart vi kan ta det någon annandag :D

2009-04-22 @ 20:54:18
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Frida

Nja, det händer väl att jag kikar in en gång i veckan sådär .... Höhö!;p

2009-04-22 @ 22:09:26
Postat av: Johanna

jag läser ;P

2009-04-22 @ 23:02:39
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: jobi

du är utamand på min blogg för någon dag sen, gör den :D

2009-04-23 @ 12:13:10
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Caroline L

Heej det är kusin Carro jag läser din blogg typ varge dag för det är så spänande. Du är så himla dukdig på att uppdatera din blogg och på att skriva.





Kram din kusin Caroline Lindqvist

2009-04-26 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0