One tree hill!

Tjenaretjenare, nu har jag precis sett berg flyttar in :) de är grymt bra tkr jag iaf ;> I helgen när jjag har varit med frida och fanny så har vi sett oth :) och de är så grymt bra! vi såg säsong 1 ;) jag längtar så tills säsong 6 kommer ut på dvd! :) Är de någon som inte tycker om oth? man kan se avsnitten hur många gånger som helst!
love it!

Jag undrar:  tycker du som läser min blogg om one tree hill?


Mouth! :)

Här är några av skådespelarna i oth ;)

Hillarie burton = Payton Saywer


Chad michael murray = Lucas Scott

Bethany joy galeotti = Haley James Scott

James Lafferty = Nathan Scott

Lee norris = Marvin(mouth)

Jackson Brundage = James Lucas Scott(Jamie)

Sophia Bush = Brooke Davis

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Njaa, du vet ju att jag inte tycker det är speciellt bra ;p Höhö. Jag är deprimerad nu när Haley har kommit tillbaka från turnéen och inte är tillsammans med Nathan, det är hemskt! Tur att allt blir bra, annars känner jag mig inte lycklig ;) Nu ska vi äta smoooooothie! Jag gillar låten med Mouth också!

2009-04-18 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0