NYTT :)

Hejhej :) nu så har jag precis kommit hem från träningen och har precis hunnit äta spagetti och köttfärssås de var jättegott!  ;> vi hade talang träning idag :) de var kul ;) idag på skolan så fick vi tillbaka vårat svenska prov och franska prov :) svenskan fick jag 47 jag vet inte vad max var och de var typ 4 som hade bättre än mig men en smart i våran klass fick 81 men dom andra som hade över mig hade vid 50 ;) så de var ju ändå gode bra :) på franskan så fick jag 82/85 ;) MVG :) hihi ;)

Jobi har gjort en ny desingn åt mig :) jag tycker att den är jättefin! :)

// Agnees ;)


 


Kommentarer
Postat av: MH

Vilka bra resultat!!!o vilken snygg sida

2009-04-21 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0