morgonbloggning ;>

Hejhej :) nu sitter jag och väntar på att jag ska gå ut till bussen ;> idag ska jag på skolan och andra timmen har jag svenska redovisning!! ;> men jag tror då att de kommer gå bra, jag har då pluggat till den så ;) sen idag så har vi IDROTT!! :) de är så kul! men jag får inte vara med för att jag är fortfarande förkyld och har hosta. inte kul alls! :(  vi har även muntliga glosor på franskan ;> men de behöver man inte plugga till ;P så de är chill ;> idag ska jag nog oxå vara med hanna :) båda vi är lite sjuka så då passar vi på :) för vi hinner inte vara med varandra på veckorna annars, eftersom att båda har träningar, så då passar de ju bra nu :) men nu ringde fanny så nu måste jag gå till bussen ;>

// Agnees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0