I got more money than a horse has hairs.

Hejhej :) idag så ska jag vara med Frida och fannnyy :) vi ska ut och gå :) vi ska möta varandra! ;> sen ska vi till någon av oss och spela bluffpoker <3  de är så gryymt kul! jag hoppas att att vi ska se lite one tree hill oxå :) säsong 3 tror jag :)  guuh vad kul :) om jag sammanfattar mitt lov så har jag varit i fjällen och sen den mesta tiden så har jag varit med frida och fanny ;) jag har en gång varit med Hanna, hanna och sofia ;) men de har varit ett väldigt lyckat lov tycker jag, syynd att det snart är slut!! :( men de har varit kul! :) det jag tycker är synd är att de nästan inte är nå skoterföre kvar! menmen.... ikväll så är de jag vet vad du gjorde förra lördagen missa inte! (y) de är bra :) på kanal 3,  25 över 9 ;)


The Millionaire Dr. Hook  Lyssna på texten!

// Agnees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0