Hello Africa

Agnes uppdatering är under all kritik enligt mig, så jag bestämde mig för att ta tag i saken och skänka några minuters nöje till hennes trogna läsare :)

Idag vaknade Agnes med ett léende på läpparna som vanligt, alltid positiv! Sen klev hon upp och tänkte på mig så mycket att hon var tvungen att smsa och väcka mig klockan 8 :O Bitch! Nejdå, det var nog snarare vid 11 och jag studsade upp ur sängen .............

Sen terrade hon med mig många telefonsamtal innan vi (läs: hon) bestämde att hon skulle bege sig mot tväråns mörka skogar. Efter ett tag hörde jag och min kära syster ett ljud utifrån som av någon konstig anledning skrämde Fanny, men in genom dörren kom bara lilla Agnes och dagen var fulländad.

Vi bestämde oss för att baka bröd, bakning är ju nästan obligatoriskt  för oss! Det blev så gott så jag vet inte vad, jag tänker inte säga hur många vi åt. Samtidigt spelade vi neger, och förvånande nog vann Fanny mest, hon brukar väl kanske inte vara stjärnan direkt (:

Nu ser vi på wal kids, hon som presenterade programmet hade nog ingen aning om hur det uttalades egentligen, det var riktig underhållande faktiskt. Barnen är på disco och det är nog det gulligaste jag har sett på länge! Agnes sitter och utbrister söt varann sekund. Jag känner att jag måste återgå till Agnes igen, det blev lite väl mycket mig känner jag. Om det nu kan bli för mycket.

På tal om Agnes har hon på sig en blå-svart randig tröja och svarta underställsbyxor med några fina hål i. SWEET ;)

Nu måste jag koncentrera mig fullt på dödens roulette, spännanade nanting!

/frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida frida


Kommentarer
Postat av: Agness ;)

Tack för inlägget frida :)

2009-04-04 @ 16:00:40
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: Agnes ;)

Föresten så terrade jag dig med telefonsamtal för att du inte svarade på mina sms ;)

2009-04-05 @ 10:03:38
Postat av: Fanny :))

jag är visst en sjärna :D

2009-04-05 @ 16:11:48
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0