Hannaaa! :)

Hejhej! :) idag så har jag som vanligt varit i skolan ;> där gjorde vi inte nåt speciellt. sen efter skolan så gick jag och hanna su till konsum och köpte ingridienser till pizza ;> pizzan gjorde vi när vi kom till mig :) sen så gjorde vi choklad milkshakes ;> de var gott ;P vi såg oxå another cinderella story den är bra :) sen så for hon och nu sitter jag och ser 90210 ;> de är brabra! egentligen har jag träning nu men jag är fortfarande sjuk så jag får inte träna :(
imorgon så har vi svenskaredovisning!!! måste träna ikväll!!  hoppas att de går bra :) men nu ska jag återgå till 90210!

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

Ryktet säger att du hade på dig dom utvalda kläderna idag :) Gooooood! Hade du det svarta linnet under, haha?



/Frida som inte inte ta bort Fannys namn & bloggadress, hon tycker det är så jobbigt att skriva om det!

2009-04-27 @ 20:58:47
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0