Hanna su ;)

Tjenatjena, jag hann inte skriva nåt igår, sorry ;) men jag skriver nu istället.
Igår så var jag på skolan ;) jag,hanna,julia,lisa och emma åt på grillen ;) alla åt en barnbox utom emma, hon åt en stripsmeny, och i barnboxen så fick man tatueringar ;) så då gick vi tillbaka till skolan och tatuerade oss ;) vi blev väldigt fina :) sen hade vi matte! vi lekte mörker kurragömma i källaren, dock inte så seriöst, men de var kul ändå :)
 
sen for jag till hanna su ;) sen åkte vi till mig med 20 över 3 bussen ;) sen kom vi hem till mig, då såg vi film, sleepover :) den är bra, vi åt även massa godis, de var gott :) efter de så spelade vi freddy fisk ;) gammla barndomsminnen kom tillbaka, jag hade inte spelat de spelet sen jag var liten, De var kul. Hon sov hos mig och nu har hon precis farit ;)
Men nu ska jag kolla lite bloggar

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: JudithGrahn -If you can imagine it you can have it.

sv: hahaha, jag fick den av krille också sen x) märkte du att de stod på norska? "god påske"

2009-04-10 @ 12:09:51
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: Fridak

Agnes, du skriver så himla bra saker på din blogg :) jag tappar hakan varjegång jag läser din blogg och ser hur vackert du skriver. agnes du är alltid bäst!

2009-04-10 @ 13:07:21
Postat av: Fanny :))

har ni den på datorn? .p tänkte om jag kunde få den på usb och sne he in pä min dator? (A) haha ^^

2009-04-11 @ 19:40:14
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0