GARDEROBS RÄNSNING! = väl behövligt ;>

Tjenatjena ;) nu så sitter jag och ser på babben och co ;> idag så har jag varit med frida och fanny, vi for ner på byn och köpte mjukglassss :> MUMMMSSS! ;P de var då gott ;)
 
sen for vi till mig, och då ränsade vi min garderob! de var väl behövligt! jag tycker att de är jobbigt att slänga kläder, för man har ju en gång köpt dom ;) Jag ränsade bort massor med kläder och de känns mycke bra! skönt att bli av med kläder man ändå inte använder. För jag använde inte ens 2 fjärdedelar av mina kläder. Vad har ni att säga om de FRIDA OCH FANNY? :P haha ;) Så nu kommer du = Carro L få massor av kläder! :)

Sen så åt vi en jättegod middag som anton gjorde!!!!! :) de blev pomfritt och råstekt potatis och till de var de grillat marrinerat älgkött! :) de var väldigt gott! ;>

ikväll ska jag inte göra mkt alls (; se på tv och vara på datorn tror jag! ;)

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: jobi

16 :)

2009-04-26 @ 20:15:42
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Fanny :))

Vi blir lite irriterade! Men nu är vi stolta över dig aggigirl :) /Sa cousins

2009-04-26 @ 21:14:34
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Caroline L

Heej:D tack för alla kläder dom kommer att användas väl när jag kan ha dom tack tack!!!



//Caroline L

2009-04-27 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0