Fotbollsträning :)

Tjenatjena :)
Idag så var vi å såg på tp :) den var bra tycker iallafall ja :)
Sen hade vi franska och där såg vi davinci koden ( stavning?) den var då inte nå bra..
Efter de så hade vi träning, de var kul men jag hade typ ingen ork alls (; men hanna hon var då mkt tröttare än jag, hon kom ju hem igår :) dom hade sovit 15 timmar på 4 nätter och de är typ de man ska sova på två ;) så hon var väldigt trött!! Olli kom ju oxå hem ;) men hon hade ont i halsen så hon tränade inte.

Nu så har jag precis äti dubbelpanerad lax med potatis och sås :) de var mummss! ikväll så ska jag bara ta de lungt ;)

 TIll Frida K: Nu fray har du fått nått att läsa ;) du får ju komentera oxå :P

// Agnees ;)


Kommentarer
Postat av: Till agnes H

da vinci koden filmen är ju visst bra aggigirl :D du kan inte ha förstått den, kan jag ha rätt vava? ;p

2009-04-07 @ 18:50:54
Postat av: JudithGRahn -If you can imagine it you, can have it.

svar: haha, nej de gör vi inte :)

2009-04-07 @ 18:56:56
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: JudithGrahn -If you can imagine it, you can have it.

sv: långläsa långnäsa! eller nä.. vi går ju skola på valborg, de gör ju itne ni ..

2009-04-07 @ 19:18:03
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0