första april ;)

HejHej, nu har jag precis ätit taco i pitabröd, gott vare :)
Idag så var de bara en vanlig skoldag, sen så hade vi fotbollsträning, vi var bara 5 st där, eftersom att 9orna har tp och 8 prao så blev de bara 5 :p men de var kul ändå :)

Ikväll ska jag se på du är vad du äter på 3 an ;P och göra klart mitt so arbete om mobbning :) Jag har goda nyheter!!! Vi ska spela fotboll på idrotten i morgon! :) kulkul!

Idag är de första april, om fray,fanny eller carro läser detta så  ska ni veta att  alla gick på mitt skämt! :)


Nu ska jag göra so,

// Agnees ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad har du lurat dom med? ;>

2009-04-01 @ 19:51:31
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, läser gör hon allt :) Sämst kompisar du har ;)

2009-04-02 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0