FJÄLLEN!! :)

Hejhej :) jag har inte kunna uppdatera nå för att jag har varit i fjällen! :) och de har varit svinkul!! :) första dagen så var vi i mavas och de var strålande sol hela dagen :) andra dagen så var vi gojaur (stavning?) nästan överallt så var de mulet men just där vi satt så var de en liten liten öppning med blå himmel och sol så vi fick ganska varmt och sol nästan hela dagen, snacka om tur! sista dagen så var vi i rinnarbacken där så hade vi målningt halva dagen och sol halva:) sen så for vi hem ;) jag tycker att vi hade tur med vädret iaf ;) idag så vet jag inte vad jag ska göra ;) jag vet iallafall att jag ska ta fram min cykel :) de har jag längtat efter! jag kanske ska vara med hanniie, men jag vet inte. (;
Anton fyller år idag :) Grattis! :)
Frida hade rätt, de var gojaur, blandade ihop dom ;)

Lite bilder på påsktårtan ;)





Lite bilder från de vackra fjällen :)





// Agnees ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny :))

Yeey :) Var ni inte i "gojaur" andra dagen? Det skrev du till mig!!!! :''''''''(

2009-04-14 @ 13:17:28
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Anonym

/Frida

2009-04-14 @ 13:17:55
Postat av: Frida

Sjukt snygg tårta :) Och vilket fjällväder ni fick!

2009-04-15 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0