Emmaboda!

HejHej, idag så har dagen bara rullat på ;p idrott = fotboll! :) de var kul, men de är inte lika kul med skolan och vi spelade inte ute, utan inne, så de var inte lika kul. Sen på matten jobbade jag julia, hanna och hanna :) vi är på veckans mål veckan efter påsk :) så vi ligger före :)

Sen så fick jag säga hej då till Olivia och Hanna sa, vilken inte var kul alls, men jag får träffa dom igen på måndag :) dom ska till emmaboda på elevkongress emmaboda ligger typ i småland så de är jättelångt dit! jag vill oxå följa men de är bara dom som är i elevrådet som får följa ;p KOmmer sakna dom iaf, :)

Nu sitter jag och nöter hurtful med Erik Hassle! brabra är den :)

Erik Hassle - Hurtful

Kommentarer
Postat av: Hanniisgossiigakind

tack ;> , jag har suttit och nött låten dära i tre dar nu ;P jag blir då it less ;> , <3

2009-04-02 @ 14:54:45
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0