Den stora dagen.

HEjsan! ;) visst hade frida fray skrivit ett fint innlägg, de tkr jag iaf ;)

Igår så var jag med frida och fanny hela dagen :) vi hade jättekul! Först for jag till dom och där så bakade vi supergott bröd! :) sen vid 4 for vi till mig och även här så bakade vi bröd :) jag ville oxå ha något att äta till frukost :) sen så bakade vi rocky road, dom blev lite misslyckade men dom blev faktiskt goda ändå (; sen såg vi wild kids = finalen! jag, frida och fanny tycker att fel lag vann, vi tycker att lejonen skulle vinna, menmen. sen så såg vi jag vet vad du gjorde förra lördagen, de var inte så jättebra, de förra avsnittet var bättre ;) sen så for dom hem och då var de bara att gå och sova ;)

Idag så vaknade jag och snabbade mig att kolla ut genom fönstret! DE ÄR SOL!!!! så idag blir de skotertur, elda och kanske fiska, en perfekt dag enligt mig! jag tror att de blir min familj och frida och fannys, och kanske farmor och farfar :)
Och ikväll så har jag träning med damerna så då ska jag träna x)

Nu lyssnar jag på en jätte sorlig låt, den heter den stora dagen den handlar om en kvinna som fyller år och har baka och fixa till i sitt hus, sen ringer alla och säger att dom inte kan komma ;/ den är jättesorlig,




Den stora dagen
, de ska egentligen vara vikingarna som sjunger men den fanns it;/ den är mkt bättre med dom!
Lyssna på texten ;)

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: elina

vad fin blogg du har agnes ;>

2009-04-05 @ 15:45:21
URL: http://elinaohman.blogg.se/
Postat av: elina

okejj, gör de ;> men du får inte ha så för stora förhoppnigar :)

2009-04-05 @ 15:51:11
URL: http://elinaohman.blogg.se/
Postat av: elina

vad bra då ;>

2009-04-05 @ 15:54:09
URL: http://elinaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0