Bakbak och mera bak :)

Tjenare! nu sitter jag här i frida och fannys kök :)  jag och etn ivar tog en brummande tur hit :P den gick lungt och försiktigt fast ivars dämpning är inte perfekt så de guppade lite längst leden, men ingen är väl perfekt. men i mina ögon är etn ivar näst intill perfekt! Jag och den bästa frida, jag måste bara säga att hon alltid är så glad och snäll! hon är alltid så munter när vi pratar med varandra! iallafall så ska jag och frida baka någon påsktårta av något slag, bilder kommer kanske när den är klar ;) den kommer bli så fin så fin ;) men nu måste jag hjälpa henne att bakabaka.

förresten så skrev jag komentaren i inlägget nedanför, jag skrev de för att retas lite med frida, så frida snälla fortsätt läsa min blogg :) jag vet att du vill ;p ps. fanny är oxå alltid snäll och glad ;p förutom när man äter av hennes chips!

// Agnees ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny :))

haha chips och jag inget kan komma i mellan oss :D har du ätit av mina chips så kommer du ångra det restan av ditt liv ;D haha ^^



det är bra att skotern funkar perfekt! skoterleden är ju så fin och guppig, precis som vägen nu för tiden :D såg nu nå för all snö? :O



vilken lååånng kommentar så nu är det bara att du svarar i min blogg! annars får u aldrig mer se din skoter ;)

2009-04-10 @ 13:25:41
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Okej då kan jag väl läsa då. Jag räknar med minst en uppdatering till innan du drar till fjällen!! (Jag är inte avis)

2009-04-11 @ 00:11:18
Postat av: hanna

2009-04-12 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0