Australien ;)

TjenareeTjenare! nu har jag precis kommit hem ;) Jag har precis städat lite, inte så kul men de gick ändå ;) hihi x)
Idag så har de inte hänt så mkt, på engelskan så redovisade jag och Hanna su om Australien de gick väl sådär ;) men de gick ändå ganska bra :) hihi ;> De har faktiskt inte hänt så mkt idag ;)

Nu så ser jag på magi på waverly place ;) och lyssnar på lite musik x)
Ikväll så ska jag nog baka sommarkaka ;) mumms! och jag ska nog se du är vad du äter om de är ikväll, jag tror att de är de ;)
Men nu ska jag kolla på lite bloggar :P
Svar till frida: Går du skola på torsdag?
Ja ;) inte ni va? går ni valborg?

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nja .. vi går, men inte jag :) Vi har fått komp och då fick jag hemuupgifter i franska, riktigt kul att ta tag i dom!! Kan knappt vänta. Jag har trott att vi gör det men det är många som säger att vi inte gör detså jag vet inte riktigt ;p Ni då?

2009-04-08 @ 17:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0